Sprawnie przeprowadzona likwidacja szkody ubezpieczeniowej pozwala zaoszczędzić Klientom czas i pieniądze, a w sytuacji szkody znacznych rozmiarów często decyduje o być albo nie być przedsiębiorstwa. Skomplikowany proces likwidacyjny oraz dziesiątki wymaganych procedurą dokumentów sprawiają, że sprawy szkodowe Klientów ciągną się miesiącami, a nawet latami.

Stąd też wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Partnerów proponujemy przejęcie obowiązków związanych z nadzorowaniem procesu likwidacyjnego.

KBK&W zapewnia:

  • przyjmowanie i zgłaszanie do ubezpieczycieli informacji o zdarzeniu szkodowym
  • kompletowanie, uzupełnianie i archiwizowanie dokumentacji szkodowej Klienta
  • prowadzenie korespondencji szkodowej z ubezpieczycielami – bieżący kontakt i wymianę informacji
        na osi Klient – Broker – Ubezpieczyciel na temat stanu sprawy
  • pilnowanie terminów załatwienia sprawy i wysyłanie monitów do ubezpieczycieli
  • pomoc merytoryczną w przypadku decyzji odmownych bądź ograniczających kwoty należnych odszkodowań
  • raportowanie dla Klientów prowadzonych postępowań szkodowych